پرورش ماهی در بیابان

تولید ماهی و به ویژه آبزی پروری یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد در جهان است. تخمین زده می شود که طی ۵۰ سال آینده، آبزی پروری ۳۰ درصد از تولید جهانی غذاهای دریایی را به خود اختصاص دهد، که با توجه به رشد جمعیت جهان و تقاضای روزافزون برای پروتئین، تعجب آور نیست.
پرورش ماهی و آبزی پروری زمینی در محیط بیابانی : راه حلی پایدار برای زمانه ما
البته پرورش ماهی چیز جدیدی نیست و تا حدودی نیازهای ناشی از رشد جمعیت و افزایش مصرف ماهی را تامین می کند. با این حال، آبزی پروری، و به ویژه فناوری RAS (پرورش ماهی مدار بسته) ، با تسهیل رشد کارآمد و پایدار ماهی ها، حتی در محیط هایی مانند بیابان ها، انقلابی در این زمینه ایجاد کرده است.
پرورش ماهی و آبزی پروری زمینی در محیط بیابانی : راه حلی پایدار برای زمانه ما

صنعتی سازگار با محیط زیست

مصرف کنندگان امروزی که نسبت به محیط زیست آگاه هستند، می خواهند محصولات سالم، ارگانیک و بدون مواد شیمیایی را خریداری کنند که به صورت محلی از تولیدکنندگان دوستدار محیط زیست که منابع طبیعی جهان را تخریب نمی کنند و از انرژی و آب به نحو احسن استفاده می کنند، تهیه می شود. رشد بخش آبزی پروری و توسعه یک راه حل مقرون به صرفه برای پرورش ماهی در زمین به نیازهای مصرف کننده پاسخ داده و راه حلی پایدار ارائه می دهد که به طور موثر از منابع طبیعی و انرژی استفاده می کند و پایداری کلی را بهبود می بخشد.
صنعتی سازگار با محیط زیست

فناوری RAS

ثابت شده است که فناوری پیشرفته RAS پرورش ماهی مدار بسته ماهی تازه، خوشمزه و سالم – از جمله ماهی قزل آلا، آمور، ماهی سیبس و غیره – را از مزرعه تا بازار محلی تولید و به طور مداوم اهداف مورد نظر را برآورده می کند. پرشین آکوا تجربه و تخصص کافی در زمینه پرورش ماهی و ماهی قزل آلا و امکانات و پروژه های موفق آبزی پروری در سراسر کشور دارد. اهمیت سیستم مدار بسته پرورش ماهی در کشوری کم آب با میانگین بارش کم و درگیر با خشکسالی مشخص می شود . با تحقیقات انجام شده و تجربیات کسب شده در حال حاضر انواع گونه های ماهی و میگو قابلیت تولید و پرورش در سیستم مدار بسته را دارند.
سیستم پرورش ماهی مدار بسته دارای تجهیزات تصفیه آب و تکنیک های فیلتراسیون است که مصرف آب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و کمترین استفاده از منابع آبی را در طول فرآیند تولید تضمین می کند. طرز تفکر و طراحی انعطاف پذیر سیستم مدار بسته پرورش ماهی کلید موفقیت فناوری آن است و تضمین می کند که سیستم آن با نیازهای مختلف سازگار است. در حین برنامه‌ریزی تسهیلات، انتخاب و تخصیص هوشمند اجزای سیستم، منجر به تاسیسات قوی و آسانی می‌شود که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند. علاوه بر این، حالت‌های تغذیه بهینه و یک سیستم مدیریت تغذیه پیشرفته، کاهش نسبت تبدیل خوراک (FCR) و هزینه‌های عملیاتی را ممکن می‌سازد.

پایدار، مقرون به صرفه و قوی

توانایی سیستم RAS برای ایجاد آبزی پروری و تولید پایدار و مقرون به صرفه در هر محیط و شرایط آب و هوایی امروزه به ویژه اهمیت دارد. بسته شدن مرزهای اخیر به دلیل همه‌گیری کرونا بر واردات و حمل و نقل کالاها تأثیر گذاشته و تولید داخلی را در بالاترین حد خود قرار داده است.
پایدار، مقرون به صرفه و قوی

آینده امیدوار کننده

امکانات پیشرفته RAS سیستم مدار بسته پرورش ماهی ، با مزایای مالی امیدوارکننده، چشم سرمایه گذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است و سرمایه گذاری های قابل توجهی را در پی داشته است. از آنجایی که سهامداران صنعت غذاهای دریایی و سرمایه گذاران مالی به طور فزاینده مزایای بسیاری از فناوری RAS مبتنی بر زمین برای آبزی پروری را تشخیص می دهند، ما شاهد تقاضای بیشتر هستیم، با امکانات عملیاتی که بازده ثابت و سودی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.
سیستم مدار بسته و استفاده از تکنولوژی روز تضمین میکند که : تولید پایدار ، محصول نهایی در سلامت کامل ، و تولید کاملا اقتصادی باشد.

پرشین آکوا

پرشین آکوا با استفاده از تجربیات و تحقیقات صورت گرفته در حوزه نوآوری های پرورش آبزیان و اجرای طرح های مختلف در سراسر کشور آماده است تا تجربیات و دانش خود را در اختیار فعالین و علاقه مندان این حوزه قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا